Limburgse zakenman investeert 32 miljoen in luxe boten

Geplaatst op 01 februari 2016

De Limburgse zakenman Zadnikar investeert fors in SeaNet Europe, een concept voor “shared yacht ownership” in Europa.

De afgelopen twee decennia  verdiende oud-mijnwerker Matty Zadnikar zijn geld met de internationale bedrijvengroep Z-Safety Services. Na de verkoop in 2013 broedt de zakenman op nieuwe plannen.

Met SeaNet introduceert Matty Zadnikar “shared yacht ownership” in Europa. “Een vaarseizoen loopt van 1 april tot 30 oktober,” legt Zadnikar uit. “Als je jacht in die periode zes of zeven weken vaart, is het al heel veel. Dankzij mijn verhuur- en service-achtergrond binnen Z-Safety Services zag ik hierin al snel een nieuw businessmodel. Via ‘shared yacht ownership’ investeren maximaal vier eigenaars in hetzelfde jacht. Zo genieten ze van een eigen jacht, aan een fractie van de prijs. Niet alleen bij de aankoop, maar ook in de aanzienlijke jaarlijkse ‘running-kosten’.”

Benetti, Custom Line en Dreamline Yachts zouden meewerken aan het project.

Lees het volledige bericht op <a href=”https://www.madeinlimburg.be/nieuws/zadnikar-investeert-32-miljoen-in-luxe-boten/

De afgelopen twee decennia  verdiende oud-mijnwerker Matty Zadnikar zijn geld met de internationale bedrijvengroep Z-Safety Services. Na de verkoop in 2013 broedt de zakenman op nieuwe plannen.

Met SeaNet introduceert Matty Zadnikar “shared yacht ownership” in Europa. “Een vaarseizoen loopt van 1 april tot 30 oktober,” legt Zadnikar uit. “Als je jacht in die periode zes of zeven weken vaart, is het al heel veel. Dankzij mijn verhuur- en service-achtergrond binnen Z-Safety Services zag ik hierin al snel een nieuw businessmodel. Via ‘shared yacht ownership’ investeren maximaal vier eigenaars in hetzelfde jacht. Zo genieten ze van een eigen jacht, aan een fractie van de prijs. Niet alleen bij de aankoop, maar ook in de aanzienlijke jaarlijkse ‘running-kosten’.”

Benetti, Custom Line en Dreamline Yachts zouden meewerken aan het project.

Lees het volledige artikel op: madeinlimburg.be

Geplaatst op 01 februari 2016

De Limburgse zakenman Zadnikar investeert fors in SeaNet Europe, een concept voor “shared yacht ownership” in Europa.

De afgelopen twee decennia  verdiende oud-mijnwerker Matty Zadnikar zijn geld met de internationale bedrijvengroep Z-Safety Services. Na de verkoop in 2013 broedt de zakenman op nieuwe plannen.

Met SeaNet introduceert Matty Zadnikar “shared yacht ownership” in Europa. “Een vaarseizoen loopt van 1 april tot 30 oktober,” legt Zadnikar uit. “Als je jacht in die periode zes of zeven weken vaart, is het al heel veel. Dankzij mijn verhuur- en service-achtergrond binnen Z-Safety Services zag ik hierin al snel een nieuw businessmodel. Via ‘shared yacht ownership’ investeren maximaal vier eigenaars in hetzelfde jacht. Zo genieten ze van een eigen jacht, aan een fractie van de prijs. Niet alleen bij de aankoop, maar ook in de aanzienlijke jaarlijkse ‘running-kosten’.”

Benetti, Custom Line en Dreamline Yachts zouden meewerken aan het project.

Lees het volledige bericht op <a href=”https://www.madeinlimburg.be/nieuws/zadnikar-investeert-32-miljoen-in-luxe-boten/

De afgelopen twee decennia  verdiende oud-mijnwerker Matty Zadnikar zijn geld met de internationale bedrijvengroep Z-Safety Services. Na de verkoop in 2013 broedt de zakenman op nieuwe plannen.

Met SeaNet introduceert Matty Zadnikar “shared yacht ownership” in Europa. “Een vaarseizoen loopt van 1 april tot 30 oktober,” legt Zadnikar uit. “Als je jacht in die periode zes of zeven weken vaart, is het al heel veel. Dankzij mijn verhuur- en service-achtergrond binnen Z-Safety Services zag ik hierin al snel een nieuw businessmodel. Via ‘shared yacht ownership’ investeren maximaal vier eigenaars in hetzelfde jacht. Zo genieten ze van een eigen jacht, aan een fractie van de prijs. Niet alleen bij de aankoop, maar ook in de aanzienlijke jaarlijkse ‘running-kosten’.”

Benetti, Custom Line en Dreamline Yachts zouden meewerken aan het project.

Lees het volledige artikel op: madeinlimburg.be

Comments (0)

Leave a reply